Bendros sąlygos

 

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar gavimo dienos Jūs galite įsigytą prekę:

1. Pakeisti į kitą dydį.

2. Pakeisti į kitą prekę.

3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Pirkėjas norėdamas pakeisti arba grąžinti prekes turi laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota į originalią dežutę, kad nebūtų pažeista transportavimo metu, grąžinama su visais priedais, originali batų dežutė taip pat neturi būti sugadinta, apklijuota lipnia juosta ar naudojama kaip siuntimo pakuotė.

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ( nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt ).

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Daugiau informacijos apie Kyra.lt prekių grąžinimo ir keitimo taisykles rasite skiltelyje taisyklės.

 

Prekių grąžinimas

 

Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo formą.

Kai tik Pirkėjas užpildo ir pateikia prekių grąžinimo formą, jam automatiškai atsiunčiamas laiškas su tiksliu adresu grąžinimui, bei kita reikalinga informacija, į Pirkėjo nurodytą el.pašto dėžutę. ( Jei užpildžius formą, negavote automatinio pranešimo į savo el.pašto dėžutę, prašome patikrinkite "Reklamos" ir "Spam" dėžutes arba susisiekite su mumis el.paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ar tel. +37067930875 ).

Prekių grąžinimas vykdomas tik per Lietuvos Paštą arba LP Express terminalus ( paštomatus ).

Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai Pardavėją el.paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos registracijos numerį. Nenurodžius siuntos numerio, grąžinimo apdorojimas gali užtrukti ilgiau.

Pardavėjas įsipareigoja per 2 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus ( t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės... ) ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

Svarbu! Jei užsakymas buvo apmokėtas tiesioginiu bankiniu pavedimu, taip pat per "Paysera" ar "Paypal" sistemas, pinigai grąžinami tik į mokėtojo sąskaitą!

Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę, bei pristatymo kaina, nėra padengiamos.

Jei grąžinama prekė neatitinka grąžinimo reikalavimų, ji yra grąžinama atgal Pirkėjui per Lietuvos Paštą arba į artimiausią LP Express terminalą, prieš tai informuojant Pirkėją el.paštu. Už tokios prekės siuntimą atgal pirkėjui, Kyra.lt pasilieka teisę reikalauti nuostolių ir siuntimo išlaidų padengimo.


Pildyti prekių grąžinimo formą